Нажмите "Enter" для перехода к содержанию

Щоб Київ був чистим, треба запровадити конкретну відповідальність

Киев-СнегПрибирання снігу з вулиць Києва потребує комплексного рішення, запровадження чіткого механізму взаємодії всіх комунальних служб, залучених до зазначених робіт, а також – посилення відповідальності за бездіяльність. На цьому наголосили фахівці Інституту реформ та розвитку Києва за результатами аналізу готовності комунальних служб столиці до снігопадів.

За словами Президента Інституту Олександра Вовченка, поки немає жодних питань до прибирання головних магістралей Києва.

Однак досить гострою проблемою на сьогодні є нестача кількості снігоприбиральної техніки на вулицях столиці та її низькій продуктивності.

Він зазначив, що на 1,6 тис. км столичних доріг припадає лише 310 одиниць техніки, що в рази менше, ніж в європейських країнах. При цьому, більшість техніки застаріла – експлуатується понад 20 років у тяжкому агресивному середовищі (сіль, волога). Тому парк снігоприбиральної техніки потребує оновлення та модернізації.

Слід зауважити, що через масово припаркований автотранспорт у Києві неналежно прибрані крайні праві смуги доріг. У цьому зв’язку потрібно посилити контроль за паркуванням автотранспорту в невизначених для цього місцях.

Водночас під великим питанням перебуває якість та оперативність очищення від снігу та криги тротуарів, міжквартальних проїздів та прибудинкових територій. «За це відповідають керівники ЖЕКів, і ті з них, котрі не справляються з цим завданням – мають привести двори в належний стан, або ж звільнятися. Недобросовісне прибирання – щодня коштує киянам здоров’я».

Суттєва проблема, яка впливає на ситуацію з прибиранням полягає у низькій заробітній платі працівників, що не дає достатньої мотивації належно виконувати свої обов’язки та призводить до браку кадрів.

Разом із цим, є і позитивні зрушення у прибиранні снігу в столиці порівняно з минулими роками.

«Дорожникам вдалося не допустили транспортного колапсу в Києві. В цілому техніка досить оперативно розпочала роботи з прибирання доріг від снігу. Також на це вплинуло запровадження практики  виставлення техніки у спеціально визначених місцях, що дозволило вчасно розпочати роботи, минаючи затори. А основні роботи виконуються вночі», –  прокоментував Олександр Вовченко.

Позитивно можна оцінити і превентивну обробку покриттів, що покращує безпеку руху на автошляхах.

Також варто відзначити те, що цьогоріч завдяки новим закупленим рециклерам у Києві ремонт дорожнього покриття здійснюється оперативніше і дешевше, ніж було раніше, та незалежно від погодних умов.

Крім того, було закуплено 52 одиниці нової снігоприбиральної техніки. Вперше було закуплено малогабаритні багатофункціональні пилосмоги, що дозволяють прибирати і посипати тротуари механізованим способом.

Важливим моментом є те, що цьогоріч в Києві було відремонтовано близько 20 одиниць техніки, яка роками «стояла під парканом» та не використовувалася. Як відомо, був відремонтований надзвичайно коштовний швейцарський роторний снігоочищувач, який раніше вважався непридатним до ремонту і готувався до списання.

За інформацією КК «Київавтодор», станом на 18 січня 2016 року залишки солі становлять понад 21 тис. т, піщано-соляної суміші – 2,7 тис. т., фрикційних матеріалів – 0,7 тис. т, піску – 18 тис. т. За підрахунками фахівців, цих запасів повинно вистачити до кінця зимового періоду.

Один комментарий

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Translate »